29. joulukuuta 2016

Aika sanoa heipat

Moi!

Nyt on tullut mun vuoro sanoa heipat Ohjaamolle ja sen väelle. Aloitin tosiaan mun harjoittelun jo syyskuun puolella ja tässä melkein neljän kuukauden aikana oon päässyt vaikka mihin paikkoihin ja tapahtumiin mukaan! Päälimmäisenä mieleen on jäänyt syksyllä tehdyt koulukierrokset Laurin kanssa, Kaisan pitämä salsa oppitunti, Nuoret valtaavat kaupungintalon tapahtuma, Peliviikon ja radiomainoksen suunnittelut ja kaikki ne Ohjaamo päivystysvuorot joissa oon saanut olla mukana.

Tammikuun 19. päivä mun matka jatkuu Espanjaan. Pääsin koulun kautta sinne vaihto-oppilaaksi ja opiskelen Gironan yliopistossa toukokuuhun asti.


Ohjaamo on ollut antoisa ja ihan mahtava harkkapaikka!
Nauttikaa tulevasta vuodesta!
-Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti